Sunday, January 18, 2009

你早就该拒绝我
不该放任我的追求
给我渴望的故事
留下丢不掉的名字
时间难倒回空间易破碎
7months 5days的爱情
是我一生难忘的美丽回忆

爱从指缝中溜走还说再见
不够时间好好来爱你
早该停止风流的游戏
愿被你抛弃就算了解而分离
终于明白恨人不容易
爱恨消失前用手温暖我的脸
为我证明我曾真心爱过你

爱要有梦才
会快乐就算未来的
路不同你在我心中到永久
感觉寒冷时候 我抱你在我胸口
当你泪流的时候我在这里不走
Baby I Still Believe

爱可以走 过乱流紧紧
握住双手一秒就够不孤单寂寞
爱有梦才快乐就算未来的路都不同你和我到永久
爱可以走过乱流紧紧握住双手 一秒就够
喜怒哀乐共同拥有 不让遗憾留


i dun wan let u all down.. but i very xinku... i nvr had this fuckin feeling in r/s.. is a feelin i cant explain.. but is smth like feel smth realli leave u.. like someone digging ur heart.. very pain..i nvr got this feelin before in my whole life de r/s.. is this true love feelin of mine?? i also dunno.. if is true also no use.. elise u will just treat it as my lj words and excuses..hais.. ppl been sayin i sound sincere and know i changed. but to u.. is just like onli is too late is too late.. there nth is too late if u willing to go look for it.. even u wan find a thing u wan.. u nvr try u nvr know is too late.. i tried. i done my part.. but have u?? i realli dunno.. hais..


广岛之恋 - 莫文蔚

No comments: